מי צריך יועץ משכנתא חיצוני?

איך גם אני שלמתי ביוקר על משכנתא לא טובה…
בסוף שנת 2005 סיימתי 6 שנות לימודים. 2 תארים בתחומים פיננסיים עם דגש נרחב על קורסים במימון ובמתמטיקה לגווניה. מה אעשה עם הידע הזה עכשיו? שאלתי את עצמי. רעיון טוב הוא להתחיל בבדיקת המשכנתא שלקחתי מספר שנים לפני, עניתי. למזלי אני מחבב מתמטיקה ומספרים אז שיערתי לעצמי שלא תהיה לי בעיה. ובכן, כשצללתי פנימה לתוך תדפיס המשכנתא חשכו עיניי– לא הבנתי כלום, מי נגד מי, מאיפה מתחילים ואיך מסיימים. שמתי לב שההחזר החודשי גדל משמעותית ורגע, מה קורה כאן? יתרת הקרן שאני חייב לבנק גבוהה מהסכום שלקחתי !! איך זה ייתכן… אז גם הבנתי שאם אדם בעל השכלה פיננסית וחיבה יתרה למספרים מרגיש אבוד בסבך הנתונים ומשלם כספים מיותרים לבנק – אז מה יגידו אילו שאין להם את הכלים להתמודד עם נושא מורכב כמו משכנתא. מאז הרחבתי את הידע והתמקצעתי בתחום וכיום אני משתמש בו על מנת לבנות ללקוחותיי את המשכנתא החסכונית ביותר עבורם ולייצגם במו"מ מול הבנקים.

אז למה בכלל אתם צריכים יועץ משכנתא מטעמכם?

משכנתא היא ההלוואה הגדולה והמשמעותית ביותר שזוג לוקח במהלך חייו. המשכנתא הממוצעת נלקחת לטווח ארוך של 20 שנים ויותר ולכן השפעתה היא הרבה מעבר למה שנראה בתחילת הדרך. במשכנתא לא מקצועית ההחזר החודשי יגדל ויתפח (הצמדה למדד ושינויי ריבית), הקרן כמעט ולא מתקזזת עד אמצע תקופה ובסה"כ תשלמו יותר מפי 2 ממה שלקחתם. חישבו על זה: על הלוואה של 600,000₪ תחזירו כ– 1,200,000₪ עד 1,500,000₪!! מנגד, יועץ משכנתא מקצועי יבנה לכם משכנתא שבסופה תשלמו מאות אלפי ₪ פחות. ולא רק חיסכון – יתרת קרן המתקזזת במהירות כבר מתחילת הדרך והחזר חודשי שלאחר מספר שנים מתחיל לרדת במקום להמשיך ולעלות כל הזמן. איך עושים זאת? לשם כך נדרשים ידע משמעותי במימון וקורטוב יצירתיות. כך מתאפשרת בנייה שונה לחלוטין של תמהיל המשכנתא והתאמתו באופן אופטימאלי ליכולות של כל אחד מכם. גם מי שכבר לקח משכנתא עדיין לא מאוחר עבורו – אפשר למחזר במקצועיות ולחסוך הרבה מאוד כסף מהיום והלאה.

אז איך בוחרים יועץ ומה ההבדל בין היועצים?

כיום פועלים בישראל מאות או אלפי יועצי משכנתאות. באחריות אומר שלרוב רובם אין את הידע הנדרש על מנת לבנות עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר. וודאו שהיועץ הוא בעל השכלה מימונית רחבה, היפגשו עם מספר יועצים, בקשו מהם להראות לכם כיצד תתפתח המשכנתא לאורך השנים על גבי סימולטור, בקשו שמות של לקוחות איתם תוכלו לשוחח, ובעיקר התרשמו מהמקצועיות שלהם.

לסיום:

יועץ משכנתא מעולה הוא הוצאה שחוסכת לכם כסף והרבה. הוצאה שכל כולה השקעה.

בניית המשכנתא האיכותית והחסכונית בישראל. נקודה!

עומד לקראת לקיחת משכנתא? יש לי המון דרכים שתוכל לחסוך עשרות אלפי שקלים.
השאר פרטים ושמע מה יש לי להציע לך

קבל את מדריך המשכנתא המקצועי ביותר בישראל במתנה!

נושאים עיקריים מהבלוג

מאמרים אחרונים מהבלוג

אהבת? שתף את הפוסט